29.10.2009

Helt til slutt idag vil jeg gjerne skrive en liten hyllest til netthandel. "Oh netthandel oh netthandel, du gjør meg så glad!" Haha, neida. Men! Jeg er stort sett veldig fornøyd, for eks så kjøpte jeg to par høye hæÆler på nelly her på forrige lønning. Gla'laksete som jeg var, måtte jeg kjøpe noe. Og kjøpte, heldigvis, noe jeg har bruk for. Igår kom det i posten, et par svarte og et par grå. Synes de er kjempefine og er veldig fornøyd:) Så Norge/ Sverige shopping fungerer bra. Har jo, som mange vet, et par solbriller. Og skal ærlig innrømme at noe av grunnen til det er e- bay. Så briller fra Unajten funker det også. Men nå venter jeg på kåpe fra topshop in Brittain. OMG. Pengene er betalt for lenge siden, den kommer til Ingrids adresse i tillfelle jeg skulle flytte innen den tid... Det har nå gått to uker og tenk om den ikke dukker opp. Oioi, AVSPORING. Klart den dukker opp, lekker liten sak fra det store utland! Landet jeg har tilbrakt 24 timer i eller bare på flyplassen, vil gi meg årets vinterjakke 2009!







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

sikker på at det du skal si er interessant?